Tacokväll a la Erika

Har precis kommit hem från en tacokväll hos Erika med Ida och Micha!
Mycket prat, mycket mys :)
Mina bruds!

Naturprovet pratar vi inte om, OKEJ?!
Men nu är det över, så jag har praktiskt taget tagit ledigt från mitt liv nu, känns skööön..T.

Slarvmaja Åkerlund är i farten:
Imorse kom Klara in i rummet naturligtvis på min sovmorgon eftersom det är en rutin för henne.. Iallafall, hon skulle ha plattången, men den var spårlöst försvunnen.. Åå nej, var har den tagit vägen? Kom på att hoppsan, den glömde nog jag på dansen igår. Mycket riktigt, där var den. Så jag tog med den från omklädningsrummet och la den mitt på dansmattan.. OCH GLÖMMER DEN DÄR! Suck, vad trött jag blir!

Helgen då? Vad i hela världen ska jag göra till en (läggmärke till vit) helg?
Jag har glömt hur man är nykter på helgen. Sorligt.

Dagens låt:
Taylor Swift - Lovestory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0