Farbror doktorn

Idag när jag vaknade blev jag helt chockad.. Min röda lilla fläck på halsen hade växt och var nu en STOR fläck på halsen. Nej nu fick det minsann vara nog! Vid 3 tiden fick jag tid på sjukhuset så jag tog med mej min klippa Ida Skoog som stöd och att hålla i handen. Det visade sej att det var inte så farligt som jag trodde.. Vanligt torrexem. Fick 2 salvor som jag ska smörja med i 2 veckor! Så på 2 veckor får jag vara extra fin på insidan istället.

SÅ! Nu har jag förklarat mej.
Kan alla sluta kolla nu med gigantiska ögon och fråga vad jag har gjort?!
Vadå JAG? Tror ni jag vill se ut såhär eller och har gjort det mot mej själv? pfft!

Åh, Ida har fått voffsing hos sej. Så tänkte bo där tills på fredag, okej? :)
Ska kolla på handboll sen också, kul kväll, bil tutade!


Dagens låt:
Dead By April - Losing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0