Dagens ilandsproblem

Här sitter jag i godan ro och spelar musik efter att jag slitit tangentbordet ur händerna på min lillsyster.. Och jaha, då börjar stolen här brevid att låta som en stor humla, typ: drrrrrrr. Åh! Så! Jobbigt! Inte nog med att mamma och pappa surt stänger dörren när jag lyssnar lite på musik, nu är även stolen dryg!

Funderar på en ny tatuering också.. Alla andra gör ju det, grupptrycket ni vet! Ska komma med smakprov någon dag på vad jag hade tänkt mej, har lite svårt att bestämma mej!

Herregud, vad jag har pluggat idag!
Ville bara tillägga det också, jag känner mej duktig igen..
Eftersom snusningen gick aaaa helvett behöver jag självpeppning!

Läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0