Skjuts sökes

Jag älskar att komma hem till ljudet av hysterisk deathmetal på högsta volym efter några timmar på jobbet. Japp, idag fick jag jobba en sväng medans mostra fixade håret, så helt arbetslös är jag då inte! Hela 3 ½ timmar lyckades jag skrapa ihop. Det är faktiskt helt lagomt, så jag är rätt nöjd!

Nu sitter jag och letar efter en bil, eller iallafall någon som kan skjutsa mej bort till Wedor.
Det är inte lätt att hitta någon frivillig. Mamma tyckte jag skulle cykla men då skrattade jag högt inombords och tänkte: "Nehej du morsan.. Tro inte att du kan få mej att motionera sådär helt spontant"
Jag får helt enkelt leta vidare.

Ida och jag på bal :)

Snodde en bild från någon av Ida & mej på balen :)

Dagens låt:
Kevin Rudolf - Welcome to the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0