Kôrv i Hagfors

Ja, jag säger då det.. Utan Ida skulle jag ha sett mycket bedrövlig ut på min student. Men efter mycket stress och lite "giftasbråk" (Förtydligande: Ida är min hustru) så ser jag acceptabel ut igen. Tack!

Kvällen blev iallafall bättre efter mitt hysteriska utbrott. Vi grillade hos tvillingarna och vinade innan vi drog in till vollybollplanen. Där var det sådär kul, men ja.. Jag ska väl inte klaga!

Idag åkte vi danselever till Hagfors till dans-Sandra och åt en jävla massa korv och kollade på våruppvisningen utan ljud till. Vi kom också på att kubb får bli vår sommaraktivitet eftersom många av oss är arbetslösa och för att vi sög på det. Men det roligaste var när vi fann Markoolio-skivan i Johannas bil och dunkade plåt genom hela Xäääär, vilket gick på typ 2 minuter, men ändå kul.

Ikväll blir det, för ovanlighetens skull, utgång!

Dagens låt:
Markoolio-remixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0