En students glada dar

Här är det febril verksamhet idag! Ånejdå, inte är det jag som gör något speciellt.. Det är mamma som gör smörgåstårtor med 1400 ingridienser, Klara som har gått ur åttan och sjungit i kyrkan, pappa som ränner runt halva Torsby, farmor som är hjälpsam och Emma som var här med kläder.

Jag däremot, sitter lugnt och stilla på rumpan och kollar på. Jag har nog aldrig blivit så servad som nu och jag njuter så mycket jag kan för på lördag så kommer jag få höra att "Nu Ellen, är det du som hjälper till här hemma för du har bara festat och roat dej i 2 veckor". Jag hoppas bara dom inte inser det riktigt än så jag får leva såhär som den drottning jag är i några dagar till. Jag har för tusan inte dammsugit eller plockat ur diskmaskinen på flera veckor.. Men säg inget!

Imorn, då jävlar, tar jag studenten! :)

Dagens låt:
Toniee - Kick it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0