Computertour

Jag är på upptäcktsfärd i min nya dator. Jag kan ju alla basic grejerna men det är några saker jag inte hittar.. Till exempel så har jag en webcam, men jag vet inte var den finns. Jag ser den, den är ju mitt i synen, men nepp.. Programmet är väl undangömt någonstans, så det är väl bara att leta vidare.

Jag har iallafall hittat spindelharpan, phu! Jag började nästan bli lite orolig!

Idag glömde mamma bort att jag helst inte ska äta några mjölkprodukter så hon hällde ungefär en liter grädde i maten. Jag åt och var glad. Men efter en kvart typ låg jag och vred mej av magont.. Not cool! Men nu är jag nöjd med tillvaron igen, ni behöver inte vara oroliga.


Kommentarer
Postat av: cath

sök på webcam i startmenyn! Jag satt och letade efter min med i några timmar innan jag kom på den smarta idèn :p

2009-06-15 @ 10:44:24
Postat av: förrvirrad ellen

försökte det nu också, men nej..:P haha! Den är verkligen spörlöst försvunnen!

2009-06-15 @ 14:31:34
Postat av: cath

haha, vafan :P

2009-06-16 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0