Förbenade banker

Jag är inte på banken alltför ofta.
Idag förstod jag varför.

Jag har besökt hela 3 banker idag. Den första gick det helt okej på, trevlig kassörska (or what de nu heter) och nästan inget folk. Creds to handelsbanken. Men sen brakade helvetet loss..
 
På andra banken dumförklarade dom mej och frågade vem som skickat dit mej. Redan då var jag uppjagad, då blev det inte bättre av att kliva in på bank nummer 3. Där fick jag vänta i 25 minuter för kassörskan där hade fullt upp med att prata med en kund om barn. Och till råga på allt var det en kärring som försökte smita före mej i kön.
Jag var beredd  på att springa fram och fälla krokben på henne och skrika:

"JAG KOM HIT FÖRE DEJ! STÄLL DEJ SIST I KÖN DIN JÄDRANS BORDELLMAMMA (hon såg ut som en bordellmamma också!) INNAN JAG KILAR IN HÄFTSTIFT UNDER DINA NAGLAR!"

Men jag höll mej i skinnet.

Dagens låt:
Petter feat. Moneybrother - Showdown

Kommentarer
Postat av: MonsterMalin

HAHAHAHAHAHAHA.... men du glömde nämna för alla vetgiriga var Swedbank ligger....haha, den fick vi höra igår!!! :-)

2009-07-30 @ 12:34:18
Postat av: Ellen

Haha ja jag glömde med flit att berätta varför dom dumförklarade mej på bank nummer 2 :P

2009-07-30 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0