Käre Stian, kyss mej i röva

Idag har Ida och jag varit i Karlstad i värmen. Det var en bra dag!
Jag skulle köpa underkläder, men jag köpte allt annat än det, massa saker jag trodde jag behövde..
 Fel fel fel, men kul kul kul!

Och nu ska jag vara stygg, men det mest märkvärdiga med hela resan var en mage.
Kan killar bli gravida nuförtiden? För isåfall såg vi en som var det.

OCH idag kom jag på vad dom sjunger i Stian Låten. Vi har gissat på många olika saker, typ Palestina och parlino.. Men det är ju käre Stian alltså. Skönt att vi fått det utrett.

Dagens låt:
Wheatus - Teenage dirtbag

Kommentarer
Postat av: mischiee

käre stian kyss mej i rövva.. alltså? :p

2009-07-06 @ 22:14:37
Postat av: Anonym

Möjligt att de säger Käre Stian, men jag tror nog vi har fel angående "kyss mig i röva"... :s

2009-07-06 @ 23:11:57
Postat av: Anonym

/Erika :p

2009-07-06 @ 23:12:33
Postat av: Ellen

Nej det är helt säkert, kolla youtube ;) Det är verkligen kyss mej i rövva, haha!

2009-07-07 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0