It's Sunday, I'm not in love

Okej. Det är söndag.
Söndagar betyder antingen att man är bakis och gör ingenting. Eller att man inte är bakis men ändå gör ingenting. Idag är jag i full gång med att göra det andra alternativet.

Så, jag bestämde mej för att plocka fram det kreativa i mej. Det satt jävligt långt inne. Men jag lyckades. Jag har därför satt in alla mina kort i ett album. Jag har dessutom dekorerat och skrivit vad vi gör och vilka som är med på bilderna. Det var inte så svårt. Det står typ, Ida Micha Sofia Hannah vid alla bilder, och vi festar på varenda en..

Härom dagen hittade Klara en pokemon i vår trädgård + de båda uppgraderingarna.



En Winniemon. Det var en spännande dag.

Dagens låt:
Ola - Sky's the limit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0