Fröken självständig

Svälter, det gör jag då inte fast jag är ensam hemma.
Sen igår kväll har jag blivit bjuden på mat av 3 olika personer.

Det roliga är att det är från mammas kompisar. Jag undrar om hon har ringt runt till alla och sagt att jag är ledsen och ensam och behöver mat. Hon har kanske lite dåligt samvete att hon lämnade mej här själv.

Men jag klarar mej bra! Jag har bara varit rädd en endaste gång och det var igår kväll när jag skulle sova. Jag trodde nämligen att det var en fladdermus i mitt rum. Det var det inte, det var världens största insekt. Då blev jag ännu räddare. Men modig som jag är mosade jag in den i väggen med en tidning.

Inatt återuppstår den väl för att hämnas.

Dagens låt:
The Rocket Summer - Do you feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0