Ellen, 6 år

Jo, som sagt.. Jag klippte gräset igår.
Aldrig i mitt liv ska jag göra om det i den värmen. Ska jag vara ärlig så grät jag lite, så jobbigt var det. Och jag började bete mej som en bortskämd 6åring.
"Hämta det! Gör så! Jag ooooorkar inte, buhuu!"
Inte ens jag tyckte om mej då.

Idag har jag bevittnat när Ida varit riktigt lycklig.
Jag kan tänka mej att hon var såhär på julafton när hon var 4 år, hög på socker och alla julklappar var exakt det hon önskat sej.. Vad som egentligen hände var att vi åkte till granngården och hon fick egna trädgårdshandskar och en slags hacka. Hon var iallafall riktigt nöjd. Jag kunde inte riktigt förstå detta, men var glad för hennes skull.

Dagens låt:
Basic Element - Touch you right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0