Pyjamasparty

Ikväll blir det sleepover hos Ida, jag hoppas vi köper chips för jag är galet sugen på något onyttigt.
Om jag ens får komma dit förresten, glömde nänligen höra av mej.. :S Ska spana efter en guldfärgad "clitta" som vi kallar den perfekta Ellenbilen utanför mitt hus runt åtta tiden och se om jag är förlåten :)

Idag jobbade jag (ojaa, jag känner mej duktig) på Fotocity. Framkallade bilder i vanlig ordning och tog emot kunder som jag inte kunde hjälpa:
- Hej jag vill köpa en Kamera!
- Heej... jaha men då ska du inte prata med mej!
- Nehej?
- Nej. Hon som äger affären är jämt ute och springer så du får komma tillbaka och prata med henne senare.Skönheten Skoog och jag
- Öhm.. okej..
- Japp! Ha en bra dag!

Vilken tur att dom har mej i affären.

Hoppsan, fick precis syn på min samhälls bok on my way till köket för att äta lite vindruvor.. och jag som skulle plugga idag. Jaja, det får vi ta på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0