Dum fröken får pojke att gråta

Mitt "nya jobb" gick inget vidare idag, jag är nämligen gympafröken till ett gäng småbarn i åldrarna 4-6 år.
Idag var jag inte populär!

När vi lekte "Under hökens vingar" så var jag jägare, min uppgift var att fånga in alla små barn. Men när jag fångade en liten pojke, typ kramade om honom och sa:
- Nu tog jag dej allt!
så tvär la han sig på golvet och började senare gallskrika och gråta och sprang till mamma och anklagade mej för att ha kastat honom i golvet. Inte så bra intryck på föräldrarna!

Blev träning med Hannis idag också :) Men våran favoritmaskin hade lagt av så vi fick bara gå/jogga på löpbandet :/

Well, nu är det Criminal Minds så, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0