Helgens bravader

Det är svårt att vara aktiv bloggare, hur ska man hinna med det och alla andra måsten i vardagen? :P

Helgen var som dom senaste helgerna, utång. Men denna helg blev det både fredag och lördag.. Måste skärpa mej! Så här kan jag inte hålla på att leva.. Men kul är det :)

fredagen var det studentfest, förfest hos mej och sen vidare till Idet. Frivillig maskerad var det, och eftersom jag äääälskar att spöka ut mej så var jag polis! Kul kväll :)
lördagen skulle jag egentligen tagit det lugnt, var skakis ända till fem på eftermiddan, men så ringde magnus och undrade om jag ville bli med till bowlinghallen en sväng. Det slutade med att vi drog till Idet den kvällen med, träffade massa folk som jag inte sett förut, efterfestade hos någon till halv 5 på morgonen. Också kul kväll!
söndagen var jag ganska seg, men jag och Hannah drog till gymmet redan vi 2 och jag försökte bränna alla jävla kalorier som jag stoppat i mej i helgen.. gick nog sådär.

Sov hos Ida inatt, behövdes pratas lite. Sen var det ju som sagt måndag igen.. Såg allt lite ångest från fredagen i endel.. Mohaha! DET BLIR ALLTID MÅNDAG IGEN, tänk på det..

                                            Jag tog minsann boven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0