Framtiden är snart här..

Nyduschad och nyskadad sitter jag här igen efter småbarnsträningen. Fick ont i armen idag, kunde det ha varit när Axel eller David eller Carl sparkade mej för första andra eller tredje gången när vi hade plint idag? Ja säkert.
Whatever, sånt man får ta när man offrar sitt liv som tränare..

Längtar utomlands. Idag funderade jag på ytterligare en karriär som jag skulle kunna tänka mej.. Hittills har jag i mina tankar redan varit Massös, spabrud och frisör. Idag ville jag jag vara reseledare. Ser så kul ut :)
Undrar vad jag vill vara imorrn..? Skådespelare? Fan jag blir ingenting på samhäll så jag kan ju bli vad jag vill bara jag utbildar mej, the sky is the limit.  Just nu är jag då inte sååå sugen på att läsa då. Ida och jag drar till Nööörg stället och tjänar massa pengar :P Vem vet? Snart tar man ju studenten så måste snart bestämma mej..

Världens godaste kaffe
Ellen ♥ London

Kommentarer
Postat av: lina

å jag saknar dom små liven! DAVID! haha. och gabriel ;) haha härlig blogg btw. pusspuss ellen!

2009-03-16 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0