En vanlig sketen tisdag

Har precis kommit hem från skolan, avslutade denna skoldag med att hålla ett sisådär bra tal men som innehöll en väldigt bra mening som jag knappt förstod själv fast det var jag som faktiskt skrivit den och sen skröt om det. :) Är det något jag kan, så är det att skryta :P Resten av dagen var slapp:
 

  • Dans på morgonen, många håltimmar vilket resulterade i att jag och Ida åkte hem hit och drack raketbränsle (kaffe)
  •  Näst sista lektionen, Svenska! Skrev en halvdålig krönika på 10 minuter
  • Mer håltimme, pratade med Kajsa om allt mellan himmel och jord
  • Sista lektionen, Engelskatalet you know ;)

Ja, överlag är jag nöjd. Blir nog en sitta hemmakväll, det är ju Top Model :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0