Dagen efter

Idag mår jag precis som jag förtjänar. Hade en skitkul kväll igår, men idag är inte lika kul. Huvudvärk och trött som en gris.

Efter att ha haft en väldigt lugn fredag och lördags för/eftermiddag hos min "avlastningsfamilj" (Skoogs) så drog vi igång i gårkväll hos mig, eller jag och Micha gjorde. Ida och Hannah var med och var ett mycket trevligt sällskap. Men eftersom Hannah går på antibiotika och Ida är ärligast i världen och lyckades få en träning nio imorse blev det bara jag och Micha som vinade :)
Efter en snabb påhälsning på en grabbförfest drog Micha och jag till idet, där vi röjde loss på dansgolvet nästan hela kvällen, väldigt roligt! 
Sen blev det mat och efterfest och en mycket full micha, efter det drog hon och jag hem till mej och på vägen skrattade vi hur mycket som helst, allt var sinnessjukt kul bara. Lyckad kväll? Japp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0