Big Brother Maraton

Till min pappas stora förfäran hade Ida, Micha och jag Big Brother maratonkväll igår. Micha tog med nästan heeela sista säsongen som vi satt uppe och kollade på halva natten. Vid 3 gav vi oss, då var vi ganska så sletna. Men inte tog Big Brother slut för det, både Micha och jag drömde om deltagarna inatt. Så fruktansvärt lättpåverkad man är.

Idag har jag tränat med Hannah igen, jag känner mej otroligt duktig! 3 gånger i veckan är ganska mycket jämtfört med vad jag tränat innan, det vill säga: Ingenting! När jag sedan varit hemma och varvat ner åkte jag till Ida och drack te och laddade hem lite musik .
Och nu sitter jag här med en vit fet salva på mina finska vänner som plötsligt har ploppat upp i hela ansiktet och känner mej inte det minsta attraktiv.. Jaja, ingen ska se mej snart ändå när jag gå upp och fortsätter med Big Brother maratonet själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0