Good morning sunshine

Vaknade av ett oerhört skarpt och irriterande ljud idag.

Min första tanke: Vem fan har bytt ut min lagomt irriterande väckningssignal på mobilen till något så sadistiskt övermänskligt fruktansvärt högt och superirriterande ljud?

Min andra tanke: Så oregelbundet det är...

Tredje tanken: Nej men vänta lite.. Vad är det jag glömt..? KAJSAAAAA!

Det visade sig att det var inte min väckningssignal, det var ytterdörren.
Fy tusan så snabbt jag flög ur sängen, yrvaken sprang jag ner och låste upp och där stod Kajsa, lika glad som alltid. Säger bara, tur att jag inte sov naken. Då hade grannarna flippat.

Idag ska Kajsa och jag på roadtrip.
Where to? Kan man undra.
Ja, det blir en överraskning tills ikväll.

Dagens låt:
Lady Gaga - Paparazzi

Kommentarer
Postat av: maria

hejehje ! just nu pågor en veckans blogg tävling på min blogg, vill du vara emd o tävla så anmäl dig bara ;) ah en bra dag ;

2009-08-14 @ 10:36:50
URL: http://tyypmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0