Seperationsångest

Nu har jag bestämt att jag flyttar på onsdag.
Det tog inte så lång tid som jag hade tänkt att göra alla saker som jag skrivit på listan här under. Visst, tv-tittandet tog rätt lång tid, men inte hela dagen.. Så istället för att sitta och mögla här i Torsby åker jag till Hällefors och möglar där istället. Ett nytt mögelställe kan behövas då och då. Med 19 års mellanrum eller så..

Jag börjar märka att Klara har lite seperationsångest.
Gulligt, tänker ni. Sådär, tycker jag eftersom det är min bärbara dator hon har seperationsångest för. Den kommer hon nog sakna mest när jag flyttar. Jag försöker inbilla mej att hon nog kommer sakna mej med. Litegrann iallafall.

Kommentarer
Postat av: mischiee

neej.. inte redan! :(

måste vi ses innan.

2009-08-25 @ 15:24:55
Postat av: Yos

Grattis på Lovisa-dagen :D

2009-08-25 @ 17:22:56
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv mischiee: Ja det ska vi också baby!



Sv Yos: Tack så mycket sötnosa :)

2009-08-25 @ 17:33:53
Postat av: Klara

Ja saknar dej pellis.. redan! och datorn :D

2009-08-26 @ 22:11:14
Postat av: Ellen

Jag saknar dej också clutch :) Någon gång tar jag kanske med mej datorn hem så du får låna den ;)

2009-08-27 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0