Röda lampor och alarm

Jag hoppas jag inte gör någon besviken när jag säger:
Nej, jag är inte det minsta bakfull idag.

Det blev en lugn och mysig kväll igår med mina favoritbruds. Fick inflyttningspresenter, åt god mat och drack lite vin och pratade en hel massa dynga. Men vid 12 höll alla på att somna vid bordet, men vi höll ut till klockan säkert var halv 1. Tack för igår mina fina flicks!

Idag går varningssignalen i huset. Blinkade röda lampor och ett högt alarm som skriker:

WARNING! WARNING! DO NOT ENTER THE KITCHEN! I REPEAT: DO NOT ENTER THE KITCHEN! DAD IS COOKING FOOD FOR ABOUT 15 PEOPLE, KEEP AWAY, FAR FAR AWAY FROM THE KITCHEN!

Överdriver jag?
Kom själv och försök laga lite risoni i köket här på holländergatan and see for yourself!
Jag är glad att jag har alla fingrar kvar. Okej, där överdrev jag. Pappa skulle aldrig skära av mej fingrarna.. Med flit.

Dagens låt:
Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning

Kommentarer
Postat av: säger inte vem det är men jag har varit till ikea två ggr på bara några dagar

va han sådär andfådd? :P

2009-08-22 @ 15:26:50
Postat av: Ellen (jag har mina aningar om vem som varit med mej till ikea 2 ggr på några dagar)

Oja, det kan man lugnt säga! Jag vågade mej inte närmare spisen än 4 meter. :P

2009-08-22 @ 22:30:50
Postat av: MonsterMalin

Just precis...andfådd är ordet! Hahaha...

2009-08-23 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0