Panik?

Jag börjar misstänka att min bil är för liten för min flytt.
Kanske skulle behöva mammas och pappas bil, tänker ni.
Jag tänker mer långtradare med 2 extra vagnar eller vad det nu i hela friden heter.

Började packa mina kläder idag. Jag har fyllt 2 ikea-kassar. Oh help me God, tänkte jag, detta är bara en bråkdel av vad jag behöver ha med mej. The list just goes on and on and on... Forever and ever.

Nej, jag har inte drabbats av panik.. Än.
Jag tänker glada tankar.


Blir enklare att tänka positivt när jag ser den här bilden.

Dagens låt:
Muse - Supermassive black hole


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey trevlig blogg!



gå gärna in på min blogg på kategorin SÄLJ, jag säljer teckningar som jag ritat, man kan även önska en kändis eller sig själv så ritar jag det.!



gå in på kategorin SÄLJ så står det mesta där!

tack på förhand!:)



[email protected]

strandharen.blogg.se

2009-08-23 @ 16:35:46
URL: http://strandharen.blogg.se/
Postat av: Anna Nilsson

Vad ska du plugga förnått ?:)

2009-08-23 @ 22:47:25
Postat av: mischiee

förstora den bilden och sätt upp på väggen, då lär din dag genast bli mycket roligare där borta i grytan!;)

2009-08-24 @ 09:55:59
Postat av: Ellen

Sv till anna: Jag ska gå SPA-programmet i Grythyttan i 2 år :)



Sv till mischieebiiiaatch: Haha, jag ska ha den ovanför sängen så jag vaknar leende varje morgon ;)

2009-08-24 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0