Hockey

Hej solen. Fan vad kul att du är här! Välkommen ur din lilla dvala som pågick jävligt länge..

Idag blev det hockey i Sunne med Weeda och den blonda brunetten Emma. Ida har bestämt att efter idag ska hon INTE sitta i mitten av oss något mer för jag och Emma har alldeles för många och dumma frågor hela tiden. Vi hann med en pizza också, och att hälla ut kaffe över Marinas NYA OCH SÄKERT SVIN DYRA DUK som hon älskar mer än livet självt.

Iälläfällöör.. Nu har jag packat lite, imorn drar jag och mina göörls iväg till Idre på semester. Skönt att komma ifrån byn som vi vandrat runt i hela sommarn.

Dagens låt:
Doktor Kosmos - Böghockey
eller Svullo - Jag älskar hockey
eller The Bolis - I'm a hockey fan

Bestämt själv. Jag väljer första.

Kommentarer
Postat av: marina berntsen

åh gud flickor små, nu vill jag jätte gärna ha en ny EXAKT samma lika duk som innan, för den va det absulot finaste jag har fått i mitt liv ! näst efter min finaste son Erik som är guld värd och är den bästa sonen en mamma kan önska, tack för mig

2009-08-03 @ 12:56:59
Postat av: Ellen

Jag nämner inga namn Marina, men skicka INTE dukräkningen till mej eller Ida. Ja Marina, du lyckades bra med den där eriL, men förstår att du saknar din duk.

2009-08-05 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0