Påsk

Påsken är långsam.. Men det kanske är för att man ska känna hur Jesus kände. Vad vet jag?
Tur att man får äta hur mycket dret som helst iallafall. Tror inte Jesus fick det..

Det gick bra på jobbet idag, bara 2 stycken kom in och skulle ha kameror och då höll jag mest tyst och pekade på vilka kameror som fanns. Och mamma höll mej sällskap och Ida hann in en sväng och drog en snabbyatzy med mej också, så tiden gick ganska fort iallafall, skönt!

Ska nog se på Sandor slash Ida en sväng kanske, den går ju ändå på TVn. Har för mej att den är rätt bra. Men det var däremot inte filmen som jag och mamma kollade på förut. Vi var uttråkade så vi bestämde oss för att kolla på film. Vi hade 2 alternativ: "Pojken med pruttbyxorna" eller "Who is Grumb?" Det blev det senare alternativet. Det var bland det sämsta jag sett.

Sommar :)

Jocke & Ida :)

Dagens låt:
Meredith Brooks - I'm a bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0