Blå bil

Alltså, jag klarar inte av skolan mer.. Hela EN lektion idag. Jag menar.. Jag har faktiskt ett liv att leva också! Tur att Ida och jag hade lite kvar på projektarbetet så vi kunde jobba med det :P Sen fick hon laga mat åt mej medans jag kollade på och dreglade ikapp med vovvarna! Å gött blev dä!

Jaha, nu sitter jag här hemma själv.. Ingen att dansa för, ingen att spela yatzy med, INGEN att klaga för!
Ja inte är det lätt att vara jag ska jag tala om.

Idag när jag gick ut från Toria och går lungt och sansat till bilen kommer det en blå bil och parkerar precis bakom min bil.. Okej, tänkte jag, ska jag säga något eller bara backa rakt bak på den blå bilen? Ska han få sota för sin dumhet eller ska jag sitta och vänta på el idioto? Som tur var kom han springandes tillbaka när han såg att det var min bil han blockade vägen för.
Hur många gånger ska jag behöva säga det:
 Ellen är en drottning. Flytta på er, här kommer faktiskt jag! :P

Min hals är nästan frisk, då behöver jag inte oroa mej för helgen med, haha ;)
Men hur ska denna helgen kunna slå förra helgens yatzyspelande med denna tös?

Omklädningsrum är finurliga

Dagens låt:
Joakim Hillson - Vacker utan spackel (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0