Sökningsdag

AAMAAGAAD! Jag har precis skickat in min ansökning till universitetet!!
Har sökt 7 olika saker till 2 olika universitet, i Karlstad och Örebro. Hoppas verkligen på att jag kommer in på antingen förstahands valet eller andrahand svalet, vilket som blir bra!
 Så vuxen jag känner mej nu.. Får nog göra något riktigt barnsligt för att väga upp det här.

Idag är jag lite friskare. Jag tror någon hörde hur mycket jag klagade och blev trött på det och bestämde att: Nej, bara hon håller käften ett tag kan hon väl få bli lite friskare då. Jag tackar för det!

Imorn blir det Karlstad, kul men för vilka pengar ska jag handla tro?
Det löser sej alltid. Får väl leva fattigt tills lön+studiebidrag kommer.

Oj, jag är hungrig!

Om du var här, om jag var där :)

Dagens låt:
Story Of The Year - Sidewalks

Kommentarer
Postat av: L

Men Ellen, har du fått koden än? :O

2009-04-14 @ 18:26:15
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Näpp, men det gick fint ändå ;)

2009-04-14 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0