Evil-ellis

Här sitter jag i min ensamhet och smider onda planer. Jag är verkligen på G med det nu!
Jag har för lite att göra nu för tiden, då kommer man på dom mest ondskefulla planerna.

Ida gör mej så busig. Så busig att jag kommer hoppa naturen imorn.. För den är andra timmen, sen har jag hål till 3. Jag menar, det är väl inte så farligt? Eller hur?! Nej, tänkte väl jag..

Herregud, jag är pank.. På värsta möjliga tid! Det är kalas, räkningar, snus, hårfärg och allt möjligt mer som ska betalas.. Jaha ja, då passar jag på att inte ha några pengar. Så dumt vettni! Att man aldrig tänker sej för liksom, innan man blir fattig.

Dagens låt:
John Mayer - Free fallin'
Fåräver in maj hart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0