Död åt smurfarna

Vilken ond jävel har kommit på smurfhits? VA?! 
"Jag har en jättebra affärsidé! Vi byter ut några ord mot smurf i populära låtar och förställer rösten och säljer skiten!" 
Det måste vara någon som gillar att plåga vuxna människor.
Idag har jag tvångslyssnat på smurfparty en hel timme. Inte undra på att jag inte är motiverad till att gå på gympaträningarna. Dessutom var hälften av ungarna borta. Suck och pust!

Men idag var det iallafall sol, litet plus i kanten.
Men jag, tjockhuvud Åkerlund bestämmer mej för att äta glass.. Big No no!

Idag har jag träffat Helen Sjöholm, har du?

För er som vill veta, min hals är inte fullt så vidrig idag.

Dagens låt:
Gabriellas sång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0