Nydesignad

Äntligen har jag fått ordning på min blogg, tack vare Idor Skoog som hjälpte mej med allt :)
Nu är jag nöjd!

Efter bloggandet kollade vi på Pussycat Dolls (ÅHSÅBRADETÄR!) men tyvärr åkte min favvo ut,
Jamie. Det var inte lika bra. Men Carrie är kvar iallafall!

Jag hoppas Ida vill bli med mej till karlstad i helgen iallafall, att åka själv finns inte.. och det är alltid kul att shoppa med Ida! :) får la se hur helgen blir. Har iallafall bestämt att jag ska leka med Filla och Micha. När var och hur vet man aldrig. :P Men blir nog bra.
Längtar efter min arbetare, idag har han slitit sen 6 vet jag iallafall, ska ringa sen och se hur han mår nu! ;)

Blir Sex and the City ikväll igen, går ju om från hela början nu!! KULKULKUL!


Stort P.S! Jag älskar Maja Ivarsson, hon är Sveriges skönaste
och snyggaste människa. När jag blir stor ska jag också skreva
mot en publik som vill ha mina ciggfimpar! :) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0