Ledig

Första dagen den här veckan jag är ledig.. De känns rätt gött faktiskt :)

Serverade ju igår på bröllopet, det var verkligen länge sen jag var så nervös som jag var då! När vi skulle börja servera vin hade jag nästan glömt bort att man är tvungen att andas för att leva. Sen var det dags för förrätten, då skakade jag så mycket att jag höll på att tappa tallrikarna i golvet.
Tillslut frågade en i personalen om jag inte ville ha en sup för att lugna ner mej, så jag svepte en shot med smirnoff så jag skulle klara av resten av kvällen. Sen gick det så fint så :)
Efter 8 timmar var jag helt slut i mina fötter och i huvet, så då gick jag hem och la mej!

Nu sitter jag häroch funderar på vad jag ska göra med mina jobbpengar! Och vad som händer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0