Dagens ilandsproblem

Precis nyss satt mamma, pappa & jag och åt glass och jordgubbar som mamma åkte till edsvalla för att köpa (det ligger typ, 9 mil härifrån men mamma vill prompt plocka själv istället för att gå till konsum och bara köpa några liter)

Då kom jag på att det var väldigt irriterande att glassen var så kall.
Det hjälpte inte att blåsa in istället för på glassen som i ett försöka att göra tvärtemot som man gör med varm mat. Pappa kom på att man skulle ha en mellanvarmzon där man skulle lägga glassen innan man åt den, SÅ SLUTSATS: När jag blir stor ska jag uppfinna en mellanvarmzon och bli rik och bara äta halvkall glass med jordgubbar hela dagarna!

Tråkigt på jobbet idag:
- öppnade den förbjudna dörren till fotomaskinen så fotopappret fastnade, blev tvunga att öppna hela maskinen :S
- min mat fanns inte... BORTA!
- mitt kaffe blev kallt

Roligt på jobbet idag:
- Jag fick sluta tidigare!!!! :D

Nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0