Ladybug

Är verkligen jättesugen på att tattuera mej nu.... det känns så länge kvar innan jag får semester. =/ och det äre!

Idag åkte jag buss från sunne, lite skönt att kunna sova på vägen till torsby, mycket jobbigt att gå
upp 7 och sen vänta på busstationen för att få gå till jobbet. Sen på jobbet åt jag paj som jag och
filla lagade igår (mycket duktigt, mycket god!) MEN det var ost i den, och ja jag visste väl det.. Men
det tyckte inte min mage om. Hade ont hela eftermiddagen och nu har jag det igen.

Var till Kd i helgen, fick mej äntligen skorna som jag längtat efter en hel vecka! :P
och lite mera grejer som jag "verkligen behövde". 
Nöjd nöjd nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0